Office manager

We zoeken een office manager die bruist van energie en goesting om het administratief gebeuren binnen MONDEA te ondersteunen.

Als betrouwbare en hands-on rechterhand van de zaakvoerder en bij uitbreiding het management zorg je voor een klantgerichte, correcte en efficiënte werking van het hele administratief gebeuren binnen MONDEA. Je bent de administratieve spilfiguur en bent verantwoordelijk voor de contractverwerking en de administratieve opvolging ervan. Je bent veelzijdig, en neemt zowel administratieve als praktische taken voor jouw rekening.

Ons MONDEA-DNA is ons kenmerk. Het bepaalt hoe we de dingen aanpakken, hoe we in het leven staan en hoe we in organisaties en binnen MONDEA functioneren. Een match tussen ons én jouw DNA is dan ook essentieel.

Jouw takenpakket

  • Administratieve ondersteuning en opvolging van de diverse activiteiten zoals het indienen van offertes, inboeken van facturen, verzorgen van de uitgaande facturatie, …
  • Opvangen en behandelen van de inkomende communicatie (post, mailbox, telefoons).
  • Bestellen en beheren van kantoorbenodigdheden, gebouwen en andere resources.
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt van de klant bij telefonisch contact voor diverse administratieve vragen.
  • Administratieve ondersteuning bieden bij de (opvolging van de) facturatie en bij het debiteurenbeheer.
  • Zorgen dat alle logistieke, administratieve en organisatorische zaken in het kantoor en i.f.v. activiteiten en events op wieltjes lopen en in een handomdraai oplossingen voor problemen worden gevonden.
  • Aanmaken van nieuwe klanten en verwerking van contracten in de verschillende IT-systemen.
  • Bijdragen aan het updaten/cleanen/verrijken/migreren van de databases.
  • Ondersteunen van het beheer van het wagenpark.

Kan jij onderstaande één voor één afvinken?

  • Een opleiding office management achter de rug en/of ervaring met deze functie? Dan heb je een stevige troef in handen!
  • Je hebt een positieve uitstraling, bent gedreven en je hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je bent organisatorisch sterk en in staat om jouw eigen werk te organiseren. Ook als het even wat drukker is, waak je er over dat de kwaliteit van je werk hoog blijft.
  • Je bent een duizendpoot en je staat altijd klaar om andere te helpen. Jouw veelzijdigheid en zin voor initiatief zijn je grote troeven.
  • Je hebt goede IT-vaardigheden (zeker op vlak van MS365) en pakt nieuwe kennis snel op.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Je komt terecht in een warm team vol met getalenteerde en gemotiveerde Mondeanen.
  • MONDEA geeft je alle kansen om te groeien en je verder te ontwikkelen.
  • Je kan rekenen op een interessante en gevarieerde functie binnen een bedrijf in volle groei, met veel ruimte voor autonomie.
  • Bovenop een marktconform loon krijg je leuke extra’s zoals een hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques en ecocheques. Verder komen we ook tussen in de kosten voor de verplaatsing naar het werk.
  • Een deeltijds contract is zeker bespreekbaar.
  • Je werkt grotendeels vanuit onze HQ in Mechelen, maar dit kan afgewisseld worden met thuiswerk.
  • BBQ’s op vrijdag, gezellige familiedagen en toffe teamactiviteiten krijg je er gratis bij.

Zin om te solliciteren? Stuur een mailtje met je CV en motivatiebrief naar jobs@mondea.be.